Увійдіть на Marbeli, так зручніше
Дізнавайтеся першими про знижки, акції — управляйте своїми замовленнями
Безкоштовна доставка по Україні. Акція діє до 24 серпня

Повернення та гарантія

Умови повернення товару

Протягом 14 днів із моменту покупки ви можете обміняти або повернути товар, якщо він вам не підійшов. Для цього необхідно дотримуватися таких умов: 

– покупка була здійснена в інтернет-магазині marbeli.com.ua;

– із моменту отримання товару минуло не більше 14 днів;

– є підтвердження оплати товару та доставки;

– заповнений бланк на повернення або обмін;

– товар не був у використанні та збережений у тому ж стані, в якому його отримав покупець.

Повернення можливе лише за умови належного стану товару: 

– відсутні забруднення та дефекти, що виникли внаслідок використання або неналежного зберігання;

– збережені всі бирки, етикетки та маркування виробника;

– збережена оригінальна упаковка, якщо вона була при отриманні товару.

Порядок поверненя

Умови повернення товару:

  • Переконайтеся, що товар підлягає поверненню згідно з умовами, зазначеними на сайті.
  • Помістіть товар в оригінальне пакування.
  • Якщо замовлення складається з кількох частин, помістити в упаковку всі товари.
  • При поверненні акційних товарів із подарунками, поверніть повний набір, який був отриманий.

Для здійснення процедури повернення або обміну необхідно заповнити спеціальний бланк та надати його разом із товаром. У ньому потрібно вказати недоліки чи дефекти, які були виявлені, у разі повернення товару із браком.

Бланк для повернення та обміну додається до кожної покупки в інтернет-магазині marbeli.com.ua. У випадку відсутності чи втрати бланку, ви можете звернутися до представника бренду та отримати новий екземпляр. 

Витрати на доставку при поверненні чи обміні товару покриває покупець.

Повернення товару здійснюється тією ж поштовою службою, якою було відправлено замовлення.

При оформленні повернення в поштовому відділенні зверніть увагу на зазначення оціночної вартості товару. Вкажіть повну суму покупки, відповідно до чеку. Поштова служба компенсує тільки оціночну вартість товару в разі його втрати або пошкодження.

У випадку відправки товару з використанням послуги післяплати, він повернеться відправнику без відшкодування вартості товару та послуг поштової служби.

Як скористатися послугою «Легке повернення» від нової пошти?

Якщо ви замовили товар із доставкою Новою Поштою, але він вам не підійшов, ви можете легко оформити заявку на повернення через застосунок Нової Пошти.

Спершу потрібно повідомити нашого менеджера про повернення товару. Протягом 14 днів після отримання посилки ви маєте можливість безкоштовно повернути товар за допомогою послуги «Легке повернення».

Перед тим, як повернути товар, обов’язково перевірте його. Він повинен мати товарний вигляд, бути запакованим у фірмове пакування, а також супроводжуватися товарним чеком та гарантійним талоном.

Щоб скористатися послугою «Легке повернення», вам потрібно:

1.         Увійти в мобільний застосунок Нової Пошти або бізнес-кабінет.

2.         Перейти до розділу «Мої відправлення» та обрати посилку, яку хочете повернути.

3.         У розділі «Керувати посилкою» вибрати опцію «Легке повернення».

4.         Зазначити причину повернення товару з переліку запропонованих варіантів.

5.         Створити нову електронну накладну та відправити товар отримувачу у поштомат, відділення або на адресу.

Послуга «Легке повернення» може бути недоступною, якщо:

–           у накладній була активована переадресація або повернення;

–           ви самостійно розмістили посилку в «Архів»;

–           минуло більше 14 днів із моменту отримання посилки.